Tjenahejsan!

Tänk vad humöret kan svänga. För några dagar sen var allt skit, och idag känns det underbart! Sol ute, 4 veckor kvar till studenten och skiva på måndag! ;)

Igår provade jag lite sminkning inför skivan. Rensade badrumsskåpet, tog fram en spegel och lät kreativiteten flöda, eller nåt =P Men det blev ganska bra, använde mig av solpuder, eyeliner och svart ögonskugga, sen la jag lite brun ögonskugga på ögonlocken. Tanken är att jag ska se lite smutsig ut i ansiktet, för jag har kraschat med ett flygplan i djungeln. Har också målat "kämparstreck" sådär som man kan göra inför en fotbollsmatch för jag är inställd på att kämpa för överlevnad. Hehe rätt knasigt egentligen men en rolig detalj. Det blev rätt nice faktiskt! Jag är själv förvånad, är annars jättedålig med smink. Sen ska jag på skivan ha på mig kjol och linne, och jag ska trasha sönder kjolen (man har ju snubblat och fastnat i grenar och sånt in the jungle!). Sen toppar jag det med en hawaii-krans (var påväg till Hawaii är tanken, folk säger att man får ju krans när man komer dit men så noga orkar ja inte vara =P)


Vilse i djungeln vandrar jag omkring.. What'cha think?

Igårkväll satt jag och ändrade designen här på bloggen. Syrran vill ju aldrig hjälpa mig (fast jag tjatar, eller det kanske är för att jag tjatar) så jag tänkte att jag fixar det själv. Det blev ju inte världens bästa, utgår fortfarande från en av de befintliga stilmallarna och har bara ändrat massor i den så det är ju väldigt amatöraktigt, men det duger =) Tycker om de gröna färgerna, nya typsnittet och klockan, men är osäker på headern.. hm. Lite mer somrigt nu i alla fall!

Jag är fett peppad att gå till gymmet! Vet inte varför, har inte varit det på artonhundra år känns det som.. men nu så! Fast jag vet inte om jag hinner, har noll koll på öppettiderna.. annars blir det en långpromenad in the sun. Jiha! =D

Dagens låt: (cool och bra, man vill dansa!)
Cobra Starship feat Leighton Meester - (I make) Good girls go bad

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback