Love is in the air

I helgen har jag varit på bröllop! Det här är nog det tredje jag varit på, på dom två första var jag under 8 år så de kommer jag inte ihåg så mycket. Men det här bröllopet var i alla fall fantastiskt! Brudparet, min kusin och hennes fästman (nu man hehe) vigdes nere vid vattnet vid ett stort slott som alla gäster övernattade på (ca 70 st). De gick fram till tonerna av "I was made for loving you" (med Kiss) och när vigseln var klar spelades "Signed sealed delivered" och folk kastade ris på de nygifta - det var precis som en scen ur en hollywood-film! Sen var det trerättersmiddag, brölloptårta, öppen bar och dansgolv. Det var en underbar helg med mycket glädje och skratt. Tjiho!

Hittade en cool musikvideo med The Veronicas, ett tvillingpar från Australien som är rätt stora i USA. Gillar en del av deras musik, bland annat den här låten, "4ever".



Vi har ledigt i morgon så ikväll blir det filmkväll. Dags att springa till bussen, måste handla lite! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback