I can feel the pressure

Detta lyssnar jag mest på just nu:
Paramore - Pressure
The Veronicas - 4ever
The All-American Rejects - I wanna (Det ska bli sommarens låt!)
Kelly Clarkson - I do not hook up

Paramore's video till låten "Pressure" är cool.



Tar studenten om en vecka nu, helt sjukt! Sista riktiga skoldagen är på måndag, sen ledigt i två dagar och STUDENTEN!
8 dagar till studenten och 11 dagar kvar till Rhodos
;D


På söndag är det MTV Movie Awards 2009 och jag har sett framemot det ett bra tag eftersom Twilight är nominerad i 7 kategorier typ, och första klippet från New Moon kommer visas (dessutom är Kristen & Rob där för att presentera klippet) - med andra ord blir det värsta Twilight-kvällen =D Men jag hittar inte programmet någonstans i den svenska tv-tablån?! Svenska MTV brukar alltid sända sina galor live och så blir det på natten pga tidsskillnaderna. Men nu har det inte vart någon reklam för den och går inte att hitta i tv-tablån. Hm..

Ikväll blir det sista skivan, tema ond vs god, det blir kul med lite party och roliga människor! Några små vänner kommer hit och vi ska fixa oss tillsammans, innan dess måste jag fixa lite saker bland annat städa rummet och slå in mammas present.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback