3 filmer och en konversation

Jag har sett tre bra filmer de senaste veckorna.
1. Butterfly Effect - med Ashton Kutcher i huvudrollen
2. Panic Room - med Jodi Foster och Kristen Stewart i huvudrollerna
3. Eternal Sunshine of the spotless mind - med Jim Carrey och Kate Winslet i huvudrollerna

Alla är väldigt bra filmer, jag har haft särskilt svårt att släppa Butterfly Effect. Helt sjukt bra var den!


Den första officiella affischen för New Moon släpptes idag.
Här kan du se den. Så här diskuterade jag och V på msn:
Jag: såååå heeet!!! iiiihhh =D =D =D =D =D =D =D SO DAMN FUCKING HOT I CAN'T BELIEEEVE ITTTTT!!! =D =D=D =D

och det är den första till 100 procent officiella alltså heeelt ny den kom ut idag =D va tycker duu? (A) =D

V: den är sjuuukt het

Jag: yeeaaah! alltså de ryker här ba tsss så hett är det! som stekt ägg på varm asfalt ba tsssss

V: tycker inte om ägg =(
Jag: nee men som en snygg kille på stranden en solig dag - SÅ HET! då =D

V: aaa


Hahaha jaa vad säger man. Affischen var i alla fall jäkligt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback