Löördag

Don't you just loove lördagar? =D

Idag har jag passat på att städa rummet, både dammsuga och skura golvet. *klapp på axeln*.
Och satt upp affischerna ur Bravo-Poster tidningen.
Räknade och det är 16 postrar, med  bild på båda sidorna (altså totalt 32 postrar!), inklusive en "maxi-poster" och en "superposter", de andra är samma storlek som två A4.



  
Mååånga affischer!


Jag satte upp 6 st, bland annat denna coola:
 


Ikväll ska jag på inflyttningsfest, det blir kul! Syrran har hyrt "Hancock", så imorgon blir de filmtajm.
Nu: Pizza och sen fixa mig.
Pussåkram

Dagens låt:
Sugarbabes - About you now


Kommentarer
Postat av: Pernilla

man blir aldrig för gammal för att ha posters på väggarna ^^



MvH

Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback