Torsdag

Min dator har fått sjuhundraelva (alltså många, typ 5) virus, så jag måste blåsa ut hela skiten! Bläää =( Får surfa lite på mammas dator så länge.
Har ju fortfarande plugg och grejer som måste göras på datorn. Vi har just nu fullt upp med att sätta ihop kokboken vi arbetat med i skolan sen oktober =D Den blir schnyygg.

Ibland kommer Twilightnörden i mig verkligen fram. Som i det här fallet. Har väntat någon vecka eller så på en tidning, trodde att den skulle komma i mitten av mars men så var jag inne på Pressbyrån i måndags och kollade på lite annat, och där stod den i tidningshyllan!

En Postertidning fylld med postrar på speciella teman, tex High School Musical eller HipHop-artiser.
Detta nummer var Twilight-numret!
En tysk tidning, men det gör inget eftersom det är bara postrar, nästan ingen text. Utan att överdriva är det kanske 25 st: blandade bilder från filmen, photoshoots (bla "dagens bild" i detta inlägg) och bilder på Robert och Kristen. Endast 60 kronor kostar den. Wiiihooo!

Dagens låt:
Erik Hassle - Hurtful

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du satt upp postrarna nu? ^^

Har du ingen bild på det så man kan få se,

tycker om att titta på andras samlingar.



MvH

Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback