Kelly Clarkson

Fick brev på posten idag, ett paket från Cdon! Hade beställt Twilight Soundtracket och Kelly Clarksons skiva My December från 2007. Gillar hennes korta frisyr hon hade under promotion-tiden för skivan. Låtarna är rätt mörka, men hennes röst är otroligt bra.
Kellys musik är en blandning av sorgliga "du lämnade mig och sårade mig"-låtar, kaxiga "jag klarar mig själv"-låtar och "Jag är lycklig"-låtar. Hon har gjort 4 album, hennes senaste All I ever wanted verkar inte så dålig den heller.
Kelly Clarkson har alltid varit en av mina favoriter, hennes skiva Breakaway har snurrat så många varv i min cd-spelare att jag kan sjunga med i alla låtar på den =P

Favoriterna just nu från My December är Sober och Don't waste your time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback