Sista skoldagen i gymnasiet!

I dag var en stor dag för det var sista riktiga skoldagen i gymnasiet! Inte så "riktig" men ändå... vi var 5 pers (av 30 elever) i klassen och hade något betygsamtal, sen snackade vi mest om förberedelser inför studentdagen. Städade skåpet också och lämnade tillbaka alla böcker. Jag som spar allting var duktig och slängde massor utom en franska lärobok vi fick i tvåan och några uppsatser jag är stolt över. Är ledig nu tisdag & onsdag sen torsdag är det studenten =D
Köpte med mig jordgubbar hem och kollade på hela MTV Movie Awards 2009 på datorn (fixade högtalare och kollade på helskärm). Fast det är bättre att kolla på MTV.com för på svenska MTV-hemsidan hoppade de över en del klipp.. till exempel hela New Moon-grejen! Så jag kollade först via MTV.se och sen resten på MTV.com. Ska kolla på showen på TV också på onsdag bara för att det är kul =P

Galans roligaste: Adam Sandberg var ju klockren som programledare! ;D 
Galans knasigaste: Hur både Rob & Kristen gjorde bort sig lite.. haha =P
Galans WTF-moment: Sasha Baron Cohens karaktär "Brüno" flyger in som fredsduva och ska dela ut pris, men landar i publiken precis där Eminem sitter - med rumpan mot Eminems ansikte = WTF! xD

Såg att den lilla New Moon-rutan till höger här på bloggen har förvandlats från en nedräknare till att visa trailern! Coolt =D
Den var förresten bättre än vad jag någonsin kunde föreställa mig! Känns så konstigt att se boken komma till liv nu på film.. Twilight-filmen såg jag innan jag läste boken men nu har jag ju läst tvåan före filmen.. "The wolfpack" kommer bli såå grymma på vita duken! Yeeaah ;)

Det har varit bra väder så många dar nu men det ska bli typ skitväder på torsdag! Buhu =(

   

Fint väder / Saker vällde ut ur skåpet / jordgubbar



Haha skulle ta en bild på godsakerna och datorn (med MTV movie awards going on) och just då råkade dom filma RPattz.. yeeah ;D Mer godsaker! höhö vilken humor man kan ha...

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback