Sista lovdagen!

I dag är det sista dagen på mitt jullov. Mitt sista jullov också, för den delen. I alla fall som skolelev.
Jag är faktiskt ganska peppad på att börja i skolan igen, det är sista terminen och nu börjar vi gå mot ljusare tider! =D

Hur har ni spenderat denna dag? Själv har man försökt göra det bästa av den. Hyrde film, köpte lite cashewnötter (sourcream and onion är gott!) och tog det lugnt det mesta av dagen. Sen blev det lite plugg också, sista minuten så där.

Filmerna jag hyrde var Stop-Loss och College Road Trip. Okej okej, en av anledningarna till att jag blev intresserad av Stop-Loss var för att "She's the man"-skådisen Channing Tatum hade en roll där, och lilla killen som blir kär i en tjej som inte får dejta i "10 orsaker att hata dig". Dom är båda rätt snygga ;) Det var ovanligt att se en film med dem som inte är baserad på deras utseende..
Stop-Loss handlar om soldater i Irakkriget. Seargeant King kommer hem från sin tjänstgöring i Irak och ska precis gå ur armén när han blir tvångsinkallad igen. Sen handlar det om hans kamp för att slippa åka tillbaka, och relationerna till hans bästa vänner som också är soldater i samma trupp.
Se den!



Läste idag att nästa Twilight-film (New Moon) har premiär 20 november 2009! Yaaay =D Undrar när den kommer till Sverige då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback