Blablabla

Har två saker i huvudet: Facebook och Twilight.. annars är allt bara moln =P Och vi har redan haft två inlämningar (som man hade hela lovet på sig att göra men som duktig elev sätter man sig tre dagar innan inlämning och börjar skriva..fast det brukar gå bra =D)

Världens bästa V och jag började läsa första boken ungefär samtidigt, innan jul nån gång och båda läser på engelska. Varje gång jag frågar vart hon är i boken har jag hittills läst mer än henne (har inte läst så långt). Om vi är på ungefär samma ställe kan vi jämföra och diskutera, det är kul. Så träffade jag henne i går.. då är hon på tredje boken! Vad sjutton? Hon har alltså läst ut ettan och tvåan på en vecka (sen sist jag frågade), och nu är hon inne på trean.. wow! I am impressed.

Det finns ju fyra böcker (Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking dawn), alla är redan släppta och därmed är serien avslutad. Men, nu läste jag att det dessutom är en till bok på gång, Midnight Sun, som är första boken igen fast sedd ur Edwards perspektiv. Snacka om coolt! En del har redan läckt ut, utan författarens tillåtelse vilket är rätt tråkigt.

Har hittat en jättebra hemsida på svenska om Twilight, den officella svenska hemsidan för Twilight-fans.
Check it out;
www.twilightsweden.se

Dagens låt:
Taking Back Sunday - There's no "I" in team


Kommentarer
Postat av: Marja

Man kan ju inte bara undgå att "Cedric" är supersnygg :P

Postat av: Johanna

Precis! I twilight ser han särskilt bra ut =) Läs böckerna, då lär du få världens crush på Edward Cullen =)

2009-01-13 @ 17:30:21
URL: http://hannapannavattenkanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback