Gott och blandat

Tiden går så fort, veckorna passerar med växlande fart (ibland sniiiigelfart och ibland sportbilsfart) men ändå går det så fort. Om 4 månader tar vi studenten! Whoohoo! Buuhää! Wohoo!

Superduper läskigt och superdupercoolt

This is my dream, det här vill jag verkligen göra, absolut om typ 1 år. 2-3 månader där, det skulle vara perfekt!


Har fått låna Förhäxad på dvd av M. Hon är ett äkta Förhäxad-fan, och jag kollade på serien typ kl 2 på nätterna på jullovet. Då sa hon att jag kunde låna dvd:erna av henne istället. Men, jag var lite seg så nu hade hon lånat ut första 4 säsongerna till en annan. Då valde jag säsong 8, istället. Sista säsongen ja, men det är den enda jag inte sett nåt av. Så nu kan jag kolla massa Förhäxad varje dag! (och behöver inte va vaken till 2 på natten). Faktiskt så ska jag se ett avsnitt nu, innan sovdags. Coolish!

Dagens låt:
Katy Perry - Hot N Cold

- Alla har bloggat om det, men Aftonbladet skriver att Forever 21 letar lokaler i Sverige... Wiihoo! Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar förhäxad! Synd att de la ner serien..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback