Metro Station

Metro Station är ett band med fyra killar (bla Miley "Hannah Montana" Cyrus brorsa) som spelar musik som är typ pop-rock-synt, grymt bra!

Har lyssnat på dom en del via Youtube ooch Myspace men dom är inte så kända här i Sverige.
Imagine my surprise när jag bläddrade igenom dagens Metro i fredags under lunchen och hittade att Metro Station spelar söndag 8 februari kl 21.30 på Debaser Slussen. Jag rusade genast till en dator och kollade upp biljetter. Det var  biljetter kvar och kostade endast 195 kr st. Smsade M och frågade om hon ville gå och allt såg ljust ut. Tänk att få stå där och höra "Shake it" och "Seventeen Forever" live, hoppa upp och ner och skaka på huvet och bara glömma alla bekymmer!
Men, senare samma kväll ramlade jag pladask ner från mina underbara små musik-moln när jag kollade upp biljetterna igen och såg att det var SLUTSÅLT! Buuhuuu.
Så, det blir inget Metro Station för mig ikväll! Shit happens alltså. Verkligen, det hade varit superkul, och biljetterna var inte alls dyra! Menmen.

Här är i alla fall en del av deras grymma musik:
Metro Station's Myspace
Enjoy!


Dagens citat (taget från Sprite-reklamen i Gymnasiekalendern):
"A classroom is like a soda-fridge, the cool ones are in the back"
- Yeaah! Jag, A och E sitter alltid nästan längst bak i klassrummen, så det passar bra in på oss ;)

Dagens låt:
Metro Station - Seventeen Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback