Ledig Tisdag

Ledigt idag.. Jihooo! Spenderade dagen hos T, tog fina foton i vårvinter vädret och drack thé, några bastade också. Lite roligt sammanträffande var det att nästan alla där - 8 människor - var helt lost på Twilight! (Ja man kan älska Twilight utan att behöva tänka på/prata om det 20 timmar om dygnet - reminder to myself =P). Jag blev lite förvånad för det var både folk jag känner bra och mindre bra där, men vi snackade alla om Twilight! haha =)

Senare på eftermiddagen/kvällen var det meningen att jag skulle plugga. Men det var så deprimerande så nu har jag gjort absolut ingenting sen fyra-tiden i eftermiddags. Hit eller Shit? Shit.

Dagens låt: (vacker och tragisk)
Evanescence - Bring me to life

Wake me up inside
Call my name and save me from the dark
Bid my blood to run
Before I come undone
Save me from the nothing I've become

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback