Kristen Stewart i Nylon

För en vecka sen köpte jag tidningen Nylon med Kristen Stewart på omslaget. Jag visste innan att det skulle vara ett stort reportage om henne med intervju och bilder, därför köpte jag tidningen.
Intervjun och  är grymt bra, och Kristen Stewart är cool! Hon är ärlig, svär och är nervös, typ skakade benen hela tiden och hittade inte ord osv.. det gjorde att hon inte agerade perfekt.

 
 

Har tidigare tappat respekten för Kristen ganska mycket. Först var hon "jag skiter i hollywood-grejen" och cool, men sen blev det lite för mycket och hon verkade inte alls gilla uppmärksamheten, intervjuer eller fansen.
Det kan man förstå, för hela Twilight-grejen har blivit helt sjukt stor men hon blev typ kaxig och sa grejer (vad jag läst) som att hon bara skulle kunna hoppa av filmerna, och hon dök inte upp på Oscarsgalan som hon skulle gått på. Hennes pappa förklarade anledningen som "When it's a great movie, not just one that makes a lot of money". Vad är det för attityd liksom? Men efter att ha läst Nylon och dessutom sett en film med Kristen från 2004 "Speak" (se den! väldigt bra film!)  så börjar hon bli coolare igen i mina ögon.

"Rob and I are good friends. We went through a lot together, so we feel very close. But if we go out in public, every little detail is scrutinized, like the way I stand next to him. And it's like, I know the guy really fucking well [laughs]."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback