Helgens roligaste

Glad Påsk! Hoppas ni haft en bra påsk, det har jag. Svullande på hög nivå! Näe men lite för mycket påskgodis kanske..
I går var en händelserik dag. Lite släktingar kom över vid femtiden och vi började med att måla ägg och rulla dom ute på gräsmattan (familjetradition.. man får två ägg att rulla, det som kommer längst och fortfarande är helt vinner), sen gick vi in igen och åt lax, sill, potatis, prinskorv och köttbullar. Efter det blev det "grekiska" biffar med potatisgratäng, tsatziki och sallad. Sen påskäggsletande och godisätande. Vi kollade på "Robinson" (mucho tuffare tävling nu än tidigare år), "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" och sen Buzz Qiuz på playstation 2. Innan släktingarna åkte hem igen dansade jag och kusin M (hon är 10 år, så söt och rolig) till Queen's låt "I want to break free". Det var kuul! =D

I går pratade jag och kusin M lite om program som "Det okända" och jag kom ihåg nåt prgram på tv som var en parodi på såna program.. det var på humorprogrammet "Morgonsoffan", ett inslag som heter "Nightvision". En typ dansk snubbe som är ett "medium", men inte ett så bra sådant, han har ganska ofta fel och är allmänt klantig.. "jae kenner va jae kenner fö faaen!" Det får bli helgens roligaste, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback