En sommardag i juni?

I dag har det varit världens bästa väder!!!! 19 grader, i skuggan =D Första dagen i år man kunde gå ute i i jeans, t-shirt och kofta, utan nån jacka! Och det var varmt. Iiiiiih =D Efter att jag gjort några helgärenden, gick jag hem och solade i fönstret. Har man ingen balkong får man göra det bästa av vad man har.. ett jättestort fönster med jättestor fönsterbräda! =D Där satt jag och solade två timmar och läste lite sorgliga delar i New Moon.

 

Det är nu 6 veckor kvar till studenten, och det börjar kännas. Köpte klänning för några veckor sen, och nu fick vi även studentmössan! Mösspåtagning nästa vecka, det blir skoj. På torsdag e första studentskivan jag ska på oxå =)


fina studentmössan!

Dagens roligaste:
Det här, om ett till "fan encounter" i Vancouver, Kanada där dom spelar in New Moon. Några tjejer träffade Robert Pattinson när han och flera av Twilight-skådespelarna var och såg bandet 100 monkeys i Vancouver. En annan tjej, som inte är med det här gänget som först träffar Robert denna kväll, kommer fram till Robert och frågar "if he can hold her like he held bella in the movie poster". Hans svar? "F*ck no". (inte elakt dock, mer skämtsamt). HAHAHAHAHA klockren ;)

Och juste, by the way. Fler helt nya bilder från Robert i GQ magazine har släppts. Världens snyggaste RPattz på dom här bilderna ;)

Thank you and goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback