The best damn thing

Är till slut klar med uppgiften vi fick i Socialhistoria i måndags.. har skjutit upp den tills idag, dagen innan inlämning =P
Det tog tre timmar och lite gnäll (för att jag missuppfattade hela uppgiften och hade skrivit helt fel) men den blev klar!

Jag har haft en fabulous helg hittills! I fredags såg jag på bio med A och T, "Patrik 1,5". Den finaste svenska filmen! Verkligen, det görs inte så jättemånga bra svenska filmer, men det här är en av dem! =) Både Torkel Pettersson och Gustaf Skarsgård var helt fantastiska i filmen, och han som spelade Patrik var också bra. Det var en del skratt i publiken och applåder i slutet av filmen =D Torkel Pettersson är min idol! Hahaha =P

I går sov jag läääänge, sen åkte jag, A och V ut till T och bastade i hennes nya bastu! Dom har köpt en sån man monterar. Och vi badade i havet! Halleljujah! (Eller, havet vet jag inte, det kanske bara är en insjö? Men ändå!) 20 september! Jag har aldrig badat så sent på året =P Det var kallt, men uppfriskande när man suttit i en ångande bastu ett tag. Det blev bara korta dopp och sen in i bastun igen. Vi bastade i ungefär 2 timmar och snackade som bara vi kan (massa pladder och ett antal olika samtalsämnen på kort tid). Sen stannade vi på middag, T:s föräldrar var jättesnälla och hade lagat kyckling med potatis. Sen vet vi inte vad som hände, men alla fick världens skrattanfall i typ en halvtimme xD haahhaha!

Nu ska jag ta en paus från pluggande och gå och hyra film hade jag tänkt - promenad och en film på köpet liksom!
Jag tror det blir "Dumpad" (Forgetting Sarah Marshall), har velat se den ett tag. Sen blir det Engelska C-plugg, har prov i veckan. Men det är länge kvar! ;)

Dagens låt:
Avril Lavigne - The best damn thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback