Packat och klart!

Nu har jag packat det mesta och är redo för Linköpning! Åker imorgon, det ska bli jättekul =D

Kort om dagen; var i skolan massa timmar, tre lektioner bara men alla är jäättelånga pass (1 lektion = ca 2 tim). Först var det svenska, vi läste mumintrollet-noveller, sen skrev jag massa naturkunskap i en timme (inlämning om en vecka, ett arbete vi jobbat på sen i april), åt lunch med V ,T och H, sen skulle jag fortsätta med naturkunskapen men då gick brandlarmet, det visade sig vara övning. Efter att hela skolan samlats på skolgården fick alla gå in igen och då var det bara en halvtimmes rast till sista lektionen. Läraren var sen men sen visade det sig att han var sjuk så jag slutade 2 timmar tidigare! =D wiiho!

Åkte och köpte thé till min kusin (man måste ju ha med sig nåt som tack-för-att-jag-får-komma-hit-till-er-present!) sen åkte jag hemåt, pluggade sociologi, städade, åt pannkakor, kollade på Heroes och packade!

Har förresten börjat kolla på 902010 som hade premiär i USA 1 september (tror jag), en 2000-talet verison av Beverly Hills 902010 (tv-serie från 90-talet med massa drama och tonårsintriger). De verkar helt okej =)

Nu har min Ipod laddat klart så jag säger godnatt sov gott
Bon weekend ;)

PS.
Restaurangbesöket i lördags var jättelyckat; buffé med typ kinamat, färdiglagat, sushi och så kunde man fixa egen wook som dom tillagade medan man tittade på. Jag gillade att sushin ingick i buffén, jag och E åt massor av den =) Till efterätt: friterade bananer med glass! Yum! =D God mat + trevliga människor = lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback