Min dag

I dag är det släktkalas! L sa igår att jag jämt är på släktkalas, hahaha. Det kanske verkar så? =P Har inte tänkt på det.. men så e det inte iaf, råkar bara ha en mellanstor släkt som gillar att fira födelsedagar =P
Nu är det farbror och faster som fyllt år, och det ska firas! Middagskalas ikväll. Det ska bli jättekul, brukar vara massa folk hos dom =) Vad ska jag ha på mig? Tror det blir dom nya leggingsen (enkla svarta, icke-nylon som jag lever i här hemma) och jeanskjolen jag köpte förra helgen (kostade 45:- på myrorna). Och så nåt linne till det! Very interesting, I know.

Dagen har spenderats som en äkta latmask, med datorn i sängen,  massa webb-tv (the hills) och lite noblesse! Mums =) Såna dagar behövs ibland.

Vi ska åka om lite mer än en timma så jag måste börja fixa mig nu! Adios

Dagens låt:
September - Cry for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback