Hoppsan hejsan!

Nu är jag hemma igen. Det brukar ju vara "borta bra hemma bäst", men jag saknar faktiskt Linköping, stämningen och sällskapet. Jaja, vem vet, jag kanske är bosatt student där om några år? You never know. Fick i alla fall världens finaste sms av kusinen nu när jag kom hem, ett sånt där man kan spara och läsa dagar då allt känns jobbigt och så blir det bra igen =)

Har också många roliga minnen med mig, ni vet såna där man helt plötsligt tänker på och börjar skratta/le helt utan anledning (tror människor runt omkring). Hahaha I love sånt!
Shoppade litegranna också, 5 timmar på stan! Ja, har man en kusin som vet hur man shoppar så har man ;) Det var asroligt! Vi plockade på oss typ halva affärerna, men köpte inte lika mycket som tur var =P
Sen kollade vi på film och hälsade på en kompis till kusinen som hade väärldens sötaste 5-månaders bebis!
The only negativa saken var att mitt halsont blev till vrålförkylning med dunder och brak tidigare igår så jag kunde inte vara nära bebisen, men hon var såååå söt!

Jag måste bara säga att min kusin och hennes fästman är de underbaraste människorna! De är inte bara släktingar, utan vänner också. Med dem kan man gråta tills man skrattar och skratta tills man gråter. Hundra miljoner kramar!
Helgens uttryck:
"Nu ska de vara flafloff!" (sa kusinens fästman om att jag skulle spendera helgen hos dom, han mena att vi skulle kosta på oss att äta gott och ha kul =) )



Back to verkligheten. Veckan blir nog lugn men ändå lite halvjobbig.

- Måste skriva färdigt very very viktigt naturkunskapsprojekt tills fredag (utanför lektionstid, 3 diskussionsfrågor kvar)
- Ska handla nya skor (nej inte senaste skomodet inför hösten, I can only wear gympadojjor, very boring)
- Ska gå 3 timmars introduktionsföreläsning till att få börja övningsköra med pappsen (ett liiitet litet steg mot körkortet)
- Påbörja projektarbetet som är en 100-poängskurs och vi ska arbeta med det ett helt år (Hit eller shit?!)
- Träffa tjejorna (Ska bli så kul =D)
- Gå på släktkalas (Hipp hipp hurraaaa!)

Dagens citat: (Ur Veckorevyn nr 19 4/9 2008):
- Chris Martin, sångare i Coldplay är han som säger detta roliga =P

"Det är väldigt tröttsamt att alltid vara herr Coldplay.
Jag brukar låtsas att jag är Rihanna för en dag. Det är ett
mycket sexigare sätt att tillbringa dygnet på.
"

Hahaha! xD

Nu ska jag fixa lite inför imorgon och sen sova. God natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback