Hejsan hoppsan i blåbärsskogen!

Ännu en vecka har gått, bara 3 veckor kvar sen e de höstlooov! =D

I veckan har jag hunnit med att måla massa och gå på konstgallerier på bildlektionerna, besökt Vasamuseet med turismklassen, köpt presenter till min kusin, och suttit barnvakt till en annan kusin!
Så nu kan jag babbla massa info om skeppet Vasa ;)

Helgen är fylld med planer men det är roligt!
- Fredag: Åka och titta på hockey med E
- Lördag: Släktkalas i Linköping (ja, igen. Nu är det min kusin som fyller 25!)
- Söndag: Introduktion på gymmet + inköp av årskort där

Och dessutom har vi kommit fram till att tjejorna (och lite killar) ska dra på en solsemester direkt efter studenten!
Jag, V, T, A, E, M + två pokvänner som livvakter haha ;)
Det ska bli askul, är redan jättepeppad!

Måste fixa lite innan det är dags att dra till hockeyn. Det är jag också peppad inför, E har sagt att hockey är roligt så då litar jag på henne =P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback