Another week

I morgon är det fredag. Tjoho! Men var det inte måndag nyss? Time flies...

Till och börja med har jag fått en ny mobil! Jag har Telenor-abonnemang, och det bästa med det är att när en viss tid av abonnemanget har gått kan man få en helt ny mobil utan kostnad om man förlänger abonnemanget ytterligare. Det var precis det jag gjorde igår. Jag stod och hade valt ut 3 olika mobiler (en silvrig, en jättesnygg blå/silvrig och en röd som man måste skjuta upp skärmen för att använda knapparna).

- Den silvriga var för metallisk och en musikmobil (inte så intressant, har Ipoden)
- Den blåa ville jag ha men säljaren sa att det är mest snickare som vill ha den eftersom den tål mycket
- Den röda var skitsnygg

Det blev den röda alltså! Sony Ericsson W760.
Jag är jättenöjd, och idag tog vi massa roliga kort med den nya mobilkameran (3.2 megapixel, förut hade jag 2.0), bland annat några med roliga ramar runt som man kunde fixa i inställningarna. Jag blev en apa (haha!), E en kanin och A blev anfallen av en dinosaurie!

Nu måste jag sova, ska upp tidigt för ett möte med sjukgymnasten.

Imorgon blir det bio oxå! "Patrik 1,5" med ett litet gäng. Det blir nice, dessutom kommer det inte kosta så jättemycket eftersom vi ska använda biocheckarna vi fick av skolan efter att vi hjälpte till på insparksfesten. Mer popcorn och läsk till oss! ;)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback