Wow

Jag fattar inte hur jag kunde missa att Zack Efron & Vanessa Hudgens var i Stockholm förra helgen! Haha näe så allvarligt är det ju inte, men jag brukar ju har rätt bra koll på sånt =P Dom var tydligen och promotade High School Musical 3 vid hötorget i söndags, såg nån video från intervjun där, värsta hysterin! Tjejer som tog i från tårna och skreeeek =P Haha jag hade säkert vart en av dom om jag visste om deras besök ;) Lite larvigt är det kanske, men come on, Zac Efron e rätt cool. Och att stjärnorna från värsta amerikanska succén me alla dom där filmerna kommer hit - till lilla sverige - det är ju oxå lite coolt. Två dagar senare befann dom sig i Paris, Frankrike, så det var ju ingen lång semester precis.

Helgen
Denna helg var fylld med planer på att hjälpa en kompis måla hennes killes nya lägenhet, men efter många om och men blir det bara på söndagen, så därför hinner jag med lite shopping imorgon! =) Yaay!
Behöver nya byxor, skor och säkert lite annat. Mycket intressant, jag vet. Just nu har jag en mindre sko-kris, jag börjar starkt ogilla mina gympadojjor som ska vara svarta men de är så utslitna så grådaskiga är nog den riktiga färgen. Jag vill också ha coola svarta stövlar med klack och kunna gå runt och känna mig lite cool och kaxig. Och bara tanken på dom där tegelstenarna till vinterskor jag har.. ouääh! Usch, jag hatar skor =P och att shoppa skor.
Har ju försökt ha stövlar, hösten för två år sen, men då pajade jag fötterna helt och fick skämmas när jag träffade läkaren. Så nu måste jag hitta nåt bra + snyggt!

Skolan ska vi inte prata om. Jag. orkar. inte. Så tråkigt, så trist, så jobbigt. Det är inte stressigt, bara.. ja tråkigt. Liten uppgift hit, liten uppgift dit. Och jag fasar för dom stora proven! (Typ 3- sidors inlämningar, nationella prov m.m) som med all säkerhet kommer!

Så, nu har jag gnäällt lite, det får räcka där. Punkt slut.

Ikväll har jag kollat på Camp Rock med syrran. Ni vet den där disney-channel filmen som har synts på reklam på bussar, busshållplatser, reklamskyltar och tv överallt? Japp. Lagom barnsligt, lagom "tonårsfilmsaktigt" och så där gulligt. Den var lite förutsägbar kanske, men rolig och mycket musik! The Jonas Brothers var ju med i filmen (fast inte som sig själva) och en som heter Joe hade en lite större roll, han var askul ibland =P haha.

Dagens låt:
Coldplay - Viva La Vida
- Introt är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback