Veckans bästa dag

Finns det nån som inte gillar fredagar? Det är helt klart veckans bästa dag!

Har haft några rätt tuffa dagar rent allmänt, men idag blev det mycket bättre =D
I skolan firade vi A:s 18-årsdag lite i förväg med en riktigt lyxig morgonfika, blommor och paket. Varför har vi inte såna fikastunder oftare? Det var riktigt mysigt =D Nån hade med sig servetter och mandeltårta, en annan hade plastglas och läsk och så fanns det citronmuffins oxå. Mums!

Just nu sitter jag med musiken på högsta volym i min kära superduperhögtalar-annordning! (det är 2 små högtalare, en stor sak som spelar basen och massor med sladdar hit och dit).
Detta är vad som strömmar ut ur högtalalarna:
Skillet - Better than drugs
Ola Svensson - Feelgood
Britney Spears - Womanizer
Avril Lavigne - The best damn thing
Demi Lovato - Get back
Renegade Five - Love will remain
Vanilla Ice - Ice Ice baby
Pussycat Dolls - When I grow up
Limp Bizkit - Behind blue eyes
Blink 182 - All the small things
Ashlee Simpson - Outta my head (Ay ay ay)
Dead by April - Losing You
Teddy Geiger - Our eyes
Paramore  -That's what you get
Ashley Tisdale - He said she said

plus massa annat! =)


Efter den stora finanskrisen med börserna och så i USA borde dollarn ha gått upp rätt mycket i värde hörde jag, så jag kollade. I går var kursen på 7,63! (en dollar är alltså 7,63 kronor). Kommer ni ihåg när dollarn nästan var nere på 5?
Jag antar att allt kanske inte är så billigt ändå i Amerikat. Det beror helt på dollarn!

Nu ska jag svänga mina lurviga och dansa - det ger massa självförtroende!

PS. Sist skrev jag ju om att jag skulle tvinga mig ner till gymmet. Det blev 15 minuters styrketräning och 45 minuter på löpbandet (= ca 4 km denna gång). Dessutom simmade jag i tisdags, 600 meter. Yay mee! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback