Hallelujah moment!

Minus

- Socialhistoria inlämning som jag dumt nog skjutit upp att skriva färdigt till idag, dagen innan deadline
- Den /#"&=(/¤"# praktikplatsen! som jag har en vecka på mig att ordna

Plus
- 1 dag kvar - sen höstlov! =D
- 1 månad och 9 dar till min 18-års dag
- Toppenbra betyg på NK-uppsatsen! (som vi hade april-september) *stolt* - hallelujah moment!
- Jag har några hundra att spendera hur jag vill+ Nacka forum har precis haft invigning = massa bra erbjudanden och shoppingtiime!

Freakin unbelieveable! Jag lyckades med superjobbiga Naturkunskaparbetet!! Yes yes yes. Vååågen!
Ja, så är jag just nu. Leendet går från öra till öra och jag hoppar och skuttar! I did it. Yeeeeeezzz

Och så är höstlovet äntligen här (snart). Som jag har väntat! Det kunde inte kommit mer lägligt. Jag ska ha sovmorgon varje dag och träna varannan! =P Och shoppa, (och plugga) och gå på bio. Lagom höstigt sådär!

Dagens låt:
Dead by April - Losing You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback