Den första oktober 2008

Nu är det oktober! Redan.. var det inte sommar nyss?

Den här veckan e toppen för mig som är addicted to den där lilla fyrkantiga boxen man brukar ha i vardagsrummet. TV:n alltså.
Kanal 5 har massa premiärer i veckan, bland annat:
- Desperate Housewives
- Grey's Anatomy
- Ugly Betty
- Gossip Girl

Fast jag är jättedålig på att följa allt utom Grey's Anatomy. Men snart ska dom ju hoppa 5 år fram i tiden i Desperate Housewives och det måste jag se! Bland annat ska Gabrielle tydligen vara en sliten hemmafru med 2 barn.. hm.

Satt och lyssnade på resultaten från kvällens Idol-omröstning från TV:n i vardagsrummet (pluggade samtidigt) och hörde att LouLou sitter säkert nu! Yess! Hon är typ min favorit, för hon är så glad och har cool röst =)


solnedgång göteborg sommar 2008

Efter 2 dagars ledighet är det tillbaka till skolan imorgon och fredag, sen helg igen. Förvirrande för hjärnan =P

En sak undrar jag bara.
Vi har fått lite material att läsa igenom till nästa naturkunskap och vi har fått instuderingsfrågor. Sisådär 20 stycken. Seriöst, jag överdriver inte, det måste vara så många. En lång lista är det. Det blir lite för mycket för mig. Och jag fattar inte, måste man göra dom? Det stog ju bara att man kanske pluggar bättre då, vad ska det betyda? Är det frivilligt eller inte?! A-kursen hänger jag med på, men när vi kommer upp på NK B-nivå, there you lost me liksom. Me don't like. Men jag ska försöka.

Nu är det godnatt som gäller!
Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback