Onsdag

Den här dagen.. pretty much sucks. Det skulle nog kännas lite bättre efter en ordentlig shoppingrunda så man får annat att tänka på. Eller, det blir ju aldrig några ordentliga shoppingrundor, men bara att gå och titta i affärer kan få mig på bättre humör.

De här tre låtarna lyssnar jag mest på just nu:
Gavin DeGraw - Cheated on me
Lady Gaga - Pokerface
Metro Station - Shake it

= Bra musik!!

I dag hade jag mitt sista (eller?) Nationella Prov, Svenska B skrivdelen. Sen har vi muntliga kvar men då sitter man ju inte och skriver 3-4 timmar i sträck =P Man kunde inte göra så mycket för att förbereda sig så det var bara att köra på. Fick sitta vid en dator också så det tog "bara" tre timmar!

Har sovmorgon i morgon så efter Grey's anatomy blir det senaste The Hills-avsnittet =)
Så här intressant är mitt liv! Japp.
Jag har inte legat på stranden i soliga LA, shoppat loss på alla butiker eller kändisspanat på café, men jag hade gärna önskat att det var min dag!
Buh-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback