Hej tjo klackarna i taket!

Efter IKEA-besöket förra veckan då jag inhandlade lite småsaker började jag pyssla. Så här slutade det:



Tavelhyllan och ramarna köpte jag nu, ljusgållarna är från förra gången på IKEA.
Ramarna är 14x14x4 alltså 4cm djupa och man kan rama in bilder så att de ligger i längst in i ramen eller som i vanliga ramar eller så kan man lägga saker i! I den till höger har jag saker jag sparade från USA; sockerpåsar, servetter, Universal-studios biljetten, biobiljetter, grejen som sitter på väskan när man flyger.. nu kan jag titta på de varje dag och det blir jag glad av =) I den andra ramen sitter skivomslaget till Pinks senaste skiva.! Passar lite till den röda väggen jag har. Schnyggt!

I morgon ska jag upp "tidigt" och åka iväg på bastudag (fira att T blir 18) Tjohoo!

Dagens låt:
Volbeat -
Garden's tale (danskt band som blandar engelska & danska i låten - coolt!)

Godnatt sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback