9 november

Dagens citat: Vet du en sak, det jobbigaste är att ni bor i Stockholm och vi bor i Sverige
                          - Kusin V, 6 år



 Satt och fixade lite i photoshop igår, gjorde det här. Newsflash: Jag blir galen av min USA-feber=P
Jag vill tillbaka!. Jag funderar på både au pair och studier  i USA bara för att få åka dit igen efter gymnasiet och stanna längre. Jag vet inte varför! Det är nånting! Kanske att det var precis som jag tänkt mig, even better? Kulturen, människorna, miljöerna. I like it!

I dag är det Fars dag för alla som missat det. Var hos mormor och morfar tidigare idag och träffade släkten från Dalarna. Nu ska vi äta middag med pappa snart. Chokladask och trisslotter får han =P

Dagens låt:
Taylor Swift - White horse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback