Tueeesadaaayyy

Tjolapphoppsanhejsan lillebror!!
Nu är det sommar banne mig. När bussen är varm som en bastu då är det sommarväder. Kom ju hem från Krakow i fredags och åkte typ direkt till morfars födelsedagskalas.. de blev ju inte så bra som tänkt, var trött med stort T så jag uppträdde mig typ som en femåring (mer än vanligt alltså ;P). Pigg och glad på lördagen var jag iallafall! Vi skulle även ha måndag-tisdag ledigt så det gjorde att man tog det vääldigt lugnt med pluggandet.. big mistake! Satt igår och skrev psykologi (hade börjat lite på den innan) och filmkunskap, alltså uppsats x 2 mellan tre på eftermiddagen och ett på natten. Endast 1 timmes paus. Ja, ni kan ju gissa själva hur det gick.. mot slutet hade jag knappt koll på vad jag skrev. Men jag blev klar!! Och nu är allt inskickat =D

Sen kommer min fina vän A i dag och påminner mig om historieprovet på torsdag som jag helt glömt bort. Eftersom skrivaren har pajat sitter jag nu och skriver av från datorn alla frågor vi fått... 20 stycken är det äl ungefär.. Jihoo!

Men jag surar inte för det =) För det är sommarväder så man kan gå runt i kortare byxor (^piratbyxor" eller "trekvartsbyxor" som jag sa när jag var liten) och linne och solglasöögon! Det gillar vi!! =D

Shit vad tiden går fort.. på söndag är det 1 juni! =O
Which reminds me, på fredag är det en viss person (Grattis Mariaaaa!) som tar studenten och då blir det partaj! Vi samlade ihop tha gang idag och köpte presenter till henne, mucho fina saker =D Jag kan ju inte skriva vad, om hon kanske kanske läser (eftersom denna blogg har ytterst få läsare och jag mest skriver för mig själv så är risken liten men ändå).

Dagens låt:
Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming

"Do you think about me now and then
Do you think about me now and then
Cause I'm coming home again
Coming home again"
Trallalalaaaaa..

Tillbaka till pluggandet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback