I'm back från Krakow

Tillbaka hemma i soliga Sverige! Polen var skoj, var med om mycket, såg mycket och skrattade mycket. Trodde det skulle bli mer tårar på grund av studiebesöket till Auschwitz men det var så svart att ta in vad man såg så jag har inte reagerat riktigt än.. det var en jobbig dag. Annars blev det mycket shoppande och ätande. Mycket snack och många skratt.

 

Kom hem från Krakow igår vid femtiden, det var ju bara att duscha, byta om, packa presenter och åka ut till mormor & morfar för att fira morfar som blev hela 86 år. Jag var absolut inte på topp för släktkalas så det blev väl sådär, somnade i bilen när vi fick skjuts hem och sen gick jag direkt och la mig och sov non-stop i 13 timmar. Ujujuj.

I dag träffade jag lite släktingar från Dalarna som bilat ner till Stockholm. Min minsta kusin har hunnit bli nästan 6 år, har en glugg i den undre tandraden och ska börja skolan till hösten.. Vart tar tiden vägen?! Känns som förra året jag höll en liten tvåveckors-bebis i famnen! Men han är fortfarande jättegullig =) En riktig liten tuffing men till och med han blev blyg när han ville fråga mig om vi skulle gå till lekparken.. Det gjorde vi, haha =P Lekte kull, fast det var jag som skulle jaga honom och till slut var hela övre planet i lekborgen hans "bo" där jag inte fick jaga honom.. haha =P Hade glömt hur härligt det är att gunga! Högt högt och sen hoppa =)

Plugg i morgon (usch, blä och fy):
- Psykologiuppsats om rädslor och fobier, 1-2 s.
- Filmkunskapuppsats om Lasse Hallström, 1-2 s.
= Inlämning måndag kväll
- Engelska "reading log" läxa
= Inlämning onsdag

Försöker ladda in mina mobilbilder i datorn, men dum är jag som trodde att det skulle vara lätt som en plätt.. måste installera massa grejer, 53 uppdateringar(?!!!) som tar år att ladda ner.. zzznark!

Nu är det dags för resultaten i omröstningen i Eurovision Song Contest
Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback