Hanson

Vilken dag det har varit! En jobbig sådan. Försov mig nästan, kom försent till skolan.. dessutom har jag nästan tappat rösten pga knepig förkylning, men pratar inte mindre för det så det blir ju bara värre.. suck.

Men så läste jag att Zac Hanson blivit pappa! Mmmbop tralaala. Hanson var mina idoler när jag var liten, även om jag skämdes för det ibland (varför vet jag inte). Zac var den minsta i gruppen, med jättelångt hår i tofs (haha det hade iofs alla tre). Nu är han liksom 22, och han ser inte så dum ut ;) Barnet som blev en son ska heta Shepherd!hrm.. ja det finns ju finare namn. Menmen =P Taylor, till höger på bilderna, har 3 barn redan, Isaac (den längsta på bilderna) har snart två.. dom är fett vuxna nu, Hansonkillarna! Saknar den gamla goda Hanson-hysterin =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback