"For you, a thousand times over!"

Haaaallelujah!! I'm like a bird I only fly awaaayyy. traalalalaa.
Today I am happy.

2 av 3 nationella prov är avklarade! I går var det fruktade nationella i Matematik B. Stress, oro, ångest, sömnbrist inför 8 maj. Ooouäähä. Men det gick  bra! Jag satt stilla i 5 timmar och skrev provet. Hade dålig blodcirkulation i benen efter det och var tvungen att gå av bussen innan min hållplats för att det blev ett sånt tryck i låren så att det gjorde ont. Wierd. Men jag gjorde det, jag klarade av att skriva provet. Obeskrivlig lättad är jag nu ska ni veta =)

Efter provet gick jag på bio och såg
Flyga Drake med filmkunskaps-klassen. Innan sa jag "åå det är en sån här tråkig film så jag kommer säkert somna eller nåt". Shame on me. Det tog jag tillbaka direkt när eftertexterna rullade. Flyga Drake var en otroligt gripande film. Om ni får tid att se den - gör det! (det är några obehagliga scener men då är det bara att blunda och hålla för öronen, det gjorde jag)

"For you, a thousand times over!"

Dagens låt:
Aly & AJ - Potential Break-up song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback