2 maj

Jag fick migrän i morse (pga stress...) och har fortfarande kvar den där irriterande huvudvärken!! Blää. Men det var verkligen konstigt, jag brukar sällan reflektera över varför jag får migrän, men i morse satt jag och pratade med mamma om en grej som stressar mig i skolan, och så poff! började flimmret... inte kul.


Dom har fått in fina saker på h&.com! =) Längtar till sommaren med släktträffar, födelsedagar, grillkvällar med folk, sol, bad, musik, sommarlooov.. åå! Fast jag är rätt nöjd med solen nu, vill liksom inte gå ut fast det är jättefint och soligt.. beror på USA antagligen, fick ju en rejäl dos med sol där =)

I dag ska jag och M gå på premiären av "Semi-Pro", basketkomedi med Will Ferrell i huvudrollen. Han är alltid rolig! Hahahha.

Nu är det maaaaaaj! Tiden går så fort. By the way, jag fyller 18 om sju månader.. yeaaah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback