Snart skärtorsdag

Puuuh! Äntligen. Jag. är. klar. med. allt. skolarbete!! Bara ett litet läxförhör imorgon, men det kan jag nog klara av. Sen är det lov lov lov och jag har massor med tid att spendera med mina vänner, fira påsk, träffa släkt och familj, och packa inför USA. All stress är borta (nästan) nu finns det bara "positiv" stress kvar, om det nu finns något sånt. Alltså, det är bara lite stress inför resan. Men det är nästan roligt på något konstigt sätt, haha.

Imorgon är det skärtorsdagen, men det var länge sen man gick runt som påskkärring. Det var mycket bättre när vi var små, då gav man ju bort en av de där små teckningarna man ägnade timmar åt att rita. I dag kommer barnen typ bara och knackar på "hej får vi godis" eller bara står där. Bortskämda kids.

Jag är så glad idag, eller nu för att jag har kämpat så bra med att fixa alla skolgrejer så att jag inte missar nåt när jag är borta. Nu kan jag bara njuta av sol, bad, shopping och 30 graders värme! Dessutom ska vi ut och snorkla, det blir coooooolt. 6 dagar kvar.

Dagens raggningsreplik
"Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig"
*Blink blink*

Förlåt förlåt, jag pratar om USA asmycket och upprepar hela tiden, men jag måste bara få skryta liite. Okej? =)
By the way, räknade pengarna i den rosa spargrisen jag fick låna av M i april - 566 kronor har jag skramlat ihop. Inte dåligt asså!

Imorgon blir det kväll på stan med lite vänner från skolan. Looking forward to it =D

God natt sov gott alla små vänner!
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback