Så var det söndag igen

A: "Imorrn är helgen sluttt"
J: "Japp"
A: "Jobbigt =P"
J: "Shit happens"

Haha, ungefär så är det va? Njae, men måndag är verkligen inte roliga någonstans. Men imorrn är ingen vanlig måndag, jag och Hildur ska på TV-inspelning. Tummen upp för det! Skoj ska det bli =) Frågan är bara hur vi ska hitta dit.. men vi var ju bäst på orientering i grundskolan (inte) så det ska väl ordna sig! Annars har man alltid eniro.se

Jag såg Jumper i lördags som sagt. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men helt okej. Coola miljöer och ganska oförutsägbar, inte som det där klassiska actionupplägget good guy - bad guy.
Dessutom var det lite coolt att Rachel Bilson hade en roll där, men hon är lite Summer i OC fortfarande. Då förstår man varför Mischa Barton hoppade av efter 3:e säsongen för att slippa bli ihopkopplad med Marissa resten av skådespelarkarriären (även om hon skulle hoppat av tidigare isf). Anyways, Bilson är ju tydligen tilsammans med Hayden Christensen, huvudrollen i Jumper. Hon har grym klädstil!

Dagens låt:
Chris Brown - With you

Nu är det meningen att jag ska sova, men jag har ett historiearbete som behöver skrivas.
Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback