Fjärilar i magen, resfeber, whatever you want to call it

Jag börjar bli riktigt nervös nu!! =) Håller på att packa för fullt, men alla kläder var ju inte rena så det var bara att tömma hela tvättkorgen, sortera och ladda tvättmaskinen. Under tiden städar jag rummet så att det är rent och fint!

Hade ju tänkt att packa i går, men det gick ju inte så bra då jag kom hem typ halv tolv och var jättetrött. I går ja! Det var jäkligt kul, vi blev 7 pers (6 tjejer och 1 kille =P) som gick ut och åt. Efter en dels letande efter ett bra ställe hittade vi en indisk restaurang med lagom mycket folk. Maten var supergod, vi beställde in varsin rätt och delade på allt. Efterätten var lite.. speciell. En väldigt söt mangosmoothie. Vi satt och tjattrade och åt till stängningsdags, sen tog vi en längre promenad till tunnelbanestationen. Det är så livet ska va!

Så här ser min dag ut i dag: Packa, Städa, Baka,Träna!

Så här ser min påsk ut: Imorrn blir det heldag hos mormor och morfar med äggmålning, påskmat, äggrullning och påskägg och på söndag blir det påsklunch med faster & farbror och kusiner =)
Varför är det ingen som har hört om äggrullning förut? Det är värsta traditionen i vår släkt (på mammas sida), trodde att alla gjorde det.. eller i alla fall visste vad det var :P Först målar man ägg, 2 var, sen rullar/kastar vi ner dom för en liten backa på tomten.. den som kastat längst med ett helt ägg vinner! Förut brukade vinnaren få diplom men nu vinner man äran ;) Sen äter vi äggen! (dom som är hela förstås). Prova, det är jättekul =)
Har redan inspirerat T, A och V, dom pratade om att ha äggrullning idag.. haha sötisar!


M skickade lite raggningsrepliker i går:
" Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl i alla fall snubbla lite?"
"Skulle jag kunna få låna din mobil? Jag lovade mamma att ringa när jag blivit kär"
"Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig"
"Åå vilken söt hund, får man klappa husse?"

"Så Johanna, nu är du redo, nu är det bara att gå ut och ragga!" sa hon till mig. Haha ;)
Ska bara översätta dom till engelska så kan man flirta för fullt i Amerikaaaat

Så underbart söta
Jennifer Lopez nyfödda tvillingar är. Naaaw =)

Nu ska jag ut och ragga.. eller fortsätta packa menar jag!
Ciao ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback