Ess i tristess

Tråk tråk trååkigt! Shit shit shit vad jag börjar tröttna på den här historiagrejen.. Ja jag är färdigt med infoletande och skrivande, men inte med analysen som är inlämmningen. Gång på gång på gång måste jag fortsätta skriva på den.. bläääääää.

Och tråkigt väder är det ute också. Regn å mulet.

Tre lights in the dark:
- I morrn ska jag, A och E prova en ny resaturang på lunchen, med finfina sallader! =)
- I morrn ska jag, bara för att jag varit så duktigt med evighetspluggandet denna vecka, unna mig
Ben & Jerry's Baked Alaska glass (vaniljglass med mashmallowsvirvlar och isbjörnar av vit choklad - yummiie!) som dessutom samlar in en slant som går till att minska den globala uppvärmingen. Gott och bra! Eller varför inte Fossil Fuel: Vaniljglass med chokladkaksbitar och virvlar av chokladfudge + små chokladdinosaurier i! =)
- I morrn är det F-R-E-D-A-G. Hallelujah!

Nej nu är det tillbaka till historiearbetet.. eller tillbaka, jag har inte ens börjat på det jag skulle skrivit för 2 timmar sen. Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback