Dude!

I går kändes det som lördag fast det var fredag, och i dag känns det som om det är söndag fast det är lördag. Och melodifestivalen! Undrar vad Björn hittar på denna gång? ;) Jag tyckte att han var ganska tråkig förra veckan, men å andra sidan är det svårt att slå den där "nu ska jag sväva i luften"-uppvisningen!

I går var jag ute på bio+middag med mamma and my sister. Det var jättemysigt. Smartass som jag är glömde ju jag busskortet, haha. Tur att det finns SMS-biljetter. Vi såg Juno, typ världens coolaste film, dude!

- Juno?
-No, it's Morgan Freeman.

- You're golden man!
- Can we make out now?
- Yea

- As far as boyfriends go, Paulie Bleeker is the boss. He's the cheese to my macaroni.

(några citat från filmen, och så sa dom "duude!" hela tiden, haha)

What's up with this weather? I går var det fint april-vår-väder och man kunde ha solglasögon och tunn kappa på sig, men idag blååser det och regnar.. suck.

Got to go. Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback