A little bit of love

Hola amigos
I går var en strålande bra dag. Var en svång på stan för att leta present till min kusin som har fyllt 9. Vi hittade superfina presenter, ett mobilfodral och ett mobilsmycke - hon har precis fått en mobiltelfon. Plus ett rosa hårband, sött! Sedan hittade jag dessa till moi:

 
klänningar Lindex 99kr/st

Dom är hur snygga som helst! Och passar asbra. Åå det är härligt när man hittar sådana kap.
Annars har jag inte shoppat något på flera månader, förutom någon t-shirt.. saving money for later ya know ;)
Och så var det kalas i går med bullar tårta och presenter för min kusin. Kollade även på good old hemmavideos där hennes brorsa (också min kusin då) och min morbror mimar till rockbandet Kiss, målade i ansiktet och spelandes på gitarrer - inspelat 1998. Yeeees de va cool! Och nu har jag berättat det också, haha.

Sen bar det vidare ut till V för melodifestivalpartaj. Åt en wrap till middag on the go, och såna här fina servetter från Pressbyrån fick man med:
 

Nu är det dags för Naturkunskap.. yaaay.

Dagens låt:
Muse - Can't take my eyes off of you
(snacka om cool tolkning av en skitbra låt! Love it)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback