2 mars och det regnar, och regnar och regnar och regnar..

Min mamma är så söt, just nu hör jag hur hon sitter ute i köket och lyssnar på såna där svenska-favoriter-låtar och sjunger med (och nu skämde jag ut henne lite genom att berätta det hehe)
Om jag är ute och går och är glad brukar jag mima till musiken i mina mp3-lurar utan att tänka på det, haha.

I går hade jag och M laddat upp med både chokladmuffins (med mintchoklad i - mmm marabou) hallonkaka och popcorn för att heja på Bjöörn Gustafsson i Melodifestivalen, we lööv him. Linda Bengtzing tog som vanligt i från tårna när hon sjöng, och Perelli såg ut att ha tagit liite för mycket botox, men värst var ju ändå den där Måns-kopian. Jag säger så som jag läste i en annan blogg - det finns bara en Måns Zelmerlöw!
Björn Gustafsson var helt okej, det borde gjort rätt ont att dratta på rumpan sådär.. haha "det kunde blivit rätt pinsamt det här, men det blev ju en succé!"
Fast Björn borde få mer tid i TV: Kan dom inte göra Björnfestivalen istället? haha =P

I dag har jag tränat, med nackspärr. Det gjorde ont.
Och jag behöver inte plugga nånting, nästan.
Bara lite matte.
Och fett med historiaaa blää.

Dagens lååååt tralala:
NickelbackRockstar

Rock on, dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback