We'll get lost together

Jag såg på Rachel Ray igår och Michael Bublé var där som gäst. Han var så charmig! Och rolig haha =P
Hans låt "everything" spelades ju sönder på radio för några månader sen, på typ Rix fm och Mix Megapol, men jag hittade en annan fin låt med jättefin text!

It's not too late
'Cause you are not alone
I'm always there with you
And We'll get lost together
Til the ligihts comes pouring through
'Cause when you feel like you're done
And the darkness has won
Babe, you're not lost
When your world's crashing down
And you can't bear the thought
I said, babe, you're not lost

Låten heter "Lost"

Trevlig midsommar! Lite sent =P  Hoppas ni hade det bra i går med era nära och kära! Jag var med min syster och mamma och picknickade i det gröna på dagen. Man såg vattnet och en segelbåt åkte förbi då och då. Jättemysigt var det =D På kvällen åt vi silltårta och spelade Buzz Quiz och sjöng SingStar. Det är nästan så att man är lite hes idag! Ingen midsommar utan regn heller, det var fint, haha =P

Nu när "The Hills" har säsongsuppehåll (Ja jag tittar på det! =)  ) har jag börjat kolla på en av MTV:s andra realityserier, Life of Ryan. Snygg 17-årig proffs skejtare som visar oss vanligt folk hur han lever, kan det bli bättre ;)


Nu ska jag lyssna lite mer på Michael Bublé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback