Sommarlov!

Äääääääääääääääääääntligeeeeeeeeeeen soooooooooooommaaaaaarlooooooooooooov!!!

Tjohooo!! Nästan svårt att förstå, men vi klarade tvåan!! Ett år till har gått, bara ett år kvar, sen början livet på riktigt ;)

Kort summering av dagarna som gått:

Torsdag: Avslutning! Åkte hem till E (gammal franskakompis =) ) med lite folk och såg hennes fina hus! Hon hade en orm, det var lite läskigt =P Men den va ofarlig! Haha. T sov hos mig, vi hade askul =) Dans, prat, skratt, glass, skolkatalogen och min David Beckham affisch.. ja =P

Fredag: Vi drog ut till S långt bort och hade en perfekt start på sommarlovet! Ett gäng både välkända och tidigare okända människor samlades (alla kände S men inga kände varann typ =P). Oj vad mycket vi gjorde! Badade, spelade fotboll, gjorde milkshake, spelade gituarhero (stavning?) och dansade dansmatta, grillade, gjorde två roliga lekar (den där när man får ett kort det står till exempel "arm mot lår" och så ska en person lägga sin arm mot någons lår med lappen mellan, och ta fler och fler kort och bygga på plus fotleken), grillade mashmallows och drack thé, bastade... framåt två-nånting på natten gick vi iväg och spelade ruggby och kollade på den rosa himlen. Sen satt vi bara och snackade/halvsov till morgonen. Hälften av gänget lyckades vara vaken hela natten. Woho!

Lördag:
Kom hem nio, sov 10-16, kollade på Sverige-Spanien fotboll!

Jag har börjat bli intresserad av fotboll! Nästan.. Jag har aldrig varit de minsta sportintresserad, men när alla snackade så mycket fotboll igår så tänkte jag att jag måste få lite koll på saker och ting.. det var en bra match idag, även om jag inte hängde med hela tiden, och Sverige förlorade.. jag hade målat svenska flaggans färger på kinderna med en sån där roliga krita och så köpte mamma sverige-mössor, haha. Fotbollsfest på onsdag blir det iallafall!

Nu är jag trött som en gnu, så jag ska sova.
Imorgon väntar ännu en rolig dag!

Dagens låt:
Jordin Sparks feat Chris Brown - No Air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback