Mallorca here we come!

Idag var jag hemma hos A, vi rodde ut i en liten båt och åt äpplen, när pappa ringde och frågade om vi skulle resa bort nånstans.Visst, tänkte jag och hoppades på lite charter.

En halvtimme senare ringde han tillbaka och hade bokat en resa till Mallorca, sista minuten med hotell och allt! Tjoho!
Det galna är att vi åker redan imorgon  och ska checka in senast typ 6.00 fredag morgon, så mycket packningstid fanns det inte! Det var bara att ro iland, ta första bästa buss hem och leta fram resväskan! =D

Nu är allt färdigpackat och jag sitter och funderar på om det är någon idé att gå och lägga sig överhuvudtaget, ska upp om 3 timmar =P

Det är inte USA, men alltid något i alla fall! ;)
27-28 grader och sol varje dag en vecka framåt, kan de bli bättre?

Dagens låt:
Madonna feat Justin Timberlake - 4 minutes to save the world

På youtube har det startats en dance battle, nån som jobbade med Step Up 2 utmanade Miley Cyrus i en dance battle, och det har blivit aspopulärt, typ flera miljoner tittare. Reglerna är att det inte finns några regler, och hittills har 4 videor gjorts och det dyker upp en hel del kändisar i dessa dansvideos. Lindsay Lohan, Chris Brown, Adam Sandler, Amanda Bynes, Channing Tatum (han snyggingen som är rädd för spindlar i She's the man). Cool dans, coola människor, cool musik.
Check it out!

Nu ska jag sova.. eller ja om jag hinner, haha.
Puss och kram ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback