Första juni tvåtusenåtta!!

I dag är det 1 juni =) Ååå sommar!!

Fredag och idag har varit sådana dagar som gör livet värt att leva. Oavsett hur jag kände förut är jag hur glad och lycklig som helst just nu tack vare vädret!! Och mina vänner =)

I fredags tog Maria studenten som sagt. åå va skoj det var! Vi spexade och gjorde i ordning oss i skolan, kul var det! Sen blev det lite krångel med tider och kollektivtrafik men vi kom åtminstone dit vid 5-tiden, åt lite plockmat (hennes bror som är kock hade fixat och trixat) och efter lite väntan anlände den lyckliga tjejen! Det var god mat och fina presenter och glada människor! Sen blev det fest, sanning eller konsekvens (hahaah heelt galet xD) och nattliga bad halv 3 på morgonen (läs: iputtad med kläderna på och fastnade i bottengegga och skorna e nu fula =P)

I dag var jag bjuden på födelsedagsfirande för E:s pojkvän. Vi var ett gäng på 10 pers som paddlade ut till en ö, grillade och softade. Såklart var det helt underbart väder och vi stekte lagom =) (vissa för mycket och brände sig). Paddla kanot var kuuuuul! Tur att de inte var kajaker bara, hujeda mig. Sen paddlade vi tillbaka till fastland, spelade kubb och åt chips & drack läsk med massa massa is (svalkande i hettan!).

Och jag fick lite färg idag =D Veckans bejb kanske jag är nu? ;)
Har varit förkyld sen vi kom hem från Polen, eller nåt konstigt. Ont i halsen och öronen, lite snuvig.. sen blev rösten helt wierd! =O I lördags vaknade jag och fick inte fram ett enda ljud.. Det liksom gick bara inte!! Det tog stopp fast jag försökte prata. Så de senaste 2 dagarna har jag fått kommunicera via lappar. Fick höra idag både en och två kommentarer om det =P "Va annorlunda att du inte kan prata! Missförstå mig inte nu.." och "Va konstigt det blev när hon inte kan prata.. tyst". Vet inte hur man ska tolka det men jag bara rycker på axlarna, va sjutton liksom ;) Och alla är jättesnälla mot mig och har mycket tålamod! Dagens mening - "vänta, nu ska johanna säga nåt här" (när jag tar tag i penna och papper).

Time for dinner!

Dagens låt:
Gyllene tider - Jag går och fiskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback