9 juni

Tjoo!

Har haft fullt upp även denna helg =D

I fredags kväll ringde T och frågade om vi skulle dra ut och umgås lite med V, kanske sova över. Så blev det, och jag stressade som en galning till bussen (typ i onödan menmen). Vi snackade massooor sen kollade vi på en weird film som hette Fear, med Reese Witherspoon i huvudrollen. Den va lite creepy så vi bytte ibland till Alien vs. Preditator som också gick på tv, den va ääcklig! Klockan 4 somnade jag då =P

På lördagen var det partyparty hos en klasskompis, med tema pirat/prinsessa, haha de va skoj! Surprise surprise, alla var utklädda denna gång =) Fast jag var nog inte världens roligaste gäst, var väldigt trött och råkade gäspa då och då.. sorry!

Söndagen var helt klart den bästa denna helg! Först var vi ett gäng på stranden, och solade, åt vindruvor och badade (inte jag, det är fortfarande liite för kallt i vattnet). Det var hur härligt som helst! Sen drog vi ihop en improviserad grillkväll, dom som kunde. Hej hej sommarkänslor ;)

Och idag har jag bara vilat hela dagen (och städat lite), sen blev de bio med mamma & syster - Brudens bäste man såg vi. Förutsägbar men rolig film!

"De ska va gött å leva, annars kan de kvitta!"

Dagens låt:
Hello Goodbye - Bonnie Taylor Shakedown

Nu är det sovtajm for me, skola imorgon (efter en två tre fyra dagar ledigt =P)
Adios!


Från paddlingen förra söndagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback