What's uuup

Woho! Jag lyckades göra en egen header! (Det ni ser här ovanför). Hit eller shit? Jag gillar den i alla fall =)

I går var jag och la familia på IKEA. Jag kommer ihåg hur det var sist, det slutade i totalkatastrof. T o t a l katastrof - jag skojar inte. Men det funkade bättre denna gång! Köpte som vanligt lite små prylar. En ny lampa, med en lampfot (?) som jag absolut ääääääääälskar. Den kommer bli perfekt till väggen som ska bli mörkröd någon gång i sommar. (Måste bara hitta tid, penslar, färg och målarkompisar). Andra inköp var lampskärm till den, nya sängben, och ett paket med 4 olika lådor som hjälper mig att hålla ordning på skrivbordet. Alltså inga köp jag ångrar eller kommer slänga om några veckor. Goodigoodii!

I dag har vi lekt städningspatrull här hemma, vi har rensat ut förrådet på skräp! Och så har jag passat på att rensa mitt rum. 1 svart sopsäck blev det totalt (från mitt rum) och ett antal sopsäckar från vinden. Imorrn åker allt till tippen!

Det är väldigt många kändisar som är gravida/har fött barn nu.. fast det är det typ hela tiden. Nyfödda är Nicole Kidman's dotter, Mathew Manconaughey's son, Jessica Alba's dotter och Jamie Lynn Spears' (Brittans syrra) dotter. Första bilden på Jamie Lynn's dotter har kommit ut, hon e sööt! =)

Dagens låt:
Jennifer Lopez - Do it well

Pussss år kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback