Johanna pysslar lite granna

Haha dålig humor alltså =P

Japp, i dag har jag för ovanlighetens skull pysslat! Klippt klistrat och tejpat... Det var kul =)
Det var ett rejält oväder ute i dag så vi var tvugna att stänga av tv och dator men då passade jag på att pyssla med ett kollage jag har tänkt på länge. Inte ett kollage på datorn alltså, nej detta blev av papper och tidningsutklipp! Har samlat på mig lite olika bilder ett tag, från Vecko-Revyn och Veckans Nu och sånt, så det blev ett kändiskollage! Och det passar ju bra, för jag älskar kändisar ;)

Tänkte att det var lite kul att dokumentera det hela...

Efter att jag hade krånglat ett tag med att försöka tejpa ihop fyra A4 papper till en större planch listrade jag ihop dem istället vilket gick mycket bättre! Dags att välja bland alla urklipp..


Det börjar bra...


Sådär ja! Nu ska allt bara klistras på plats också.. puh!


Efter lite ändringar och massa klistrande: Äntligen färdigt och uppe på väggen! Jag är supernöjd =D


Jag valde ut bilder på lite kändisar som jag tycker är coola.Lite snygga kändiskillar fick också plats - såklart ;)
Och mitt namn, hihi =P


Tydligen har jag namnsdag idag, för mormor ringde och grattade. Och så hade jag namnsdag för någon dag sen.. kommer aldrig ihåg sånt längre, men lite kul är det att mormor fortfarande uppmärksammar det =)

Jag var ganska uttråkad idag (Och trött och seg) och villr att det skulle hända nåt.. Så jag och mamsen gick på bio och såg
What Happens in Vegas. Oh my god! Faktiskt. Den var såååå rolig, kommer inte ihåg när jag skrattade högt på bio sist.. fick  t o m tårar i ögonen av ett skrattanfall! Ett absolut bio-måste (eller hyrfilm när  den kommer)

Dagens låt:
Paramore - Misery buisness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback