Goodmorning sunshine!

Hey hey heeey!
Gick upp nio i morse igen och gick ut och promenerade.. en hel timme igen. Det är ganska tufft, haha har ju inte rört mig så mycket i sommar =P men nu börjar det bli ändring på det! Och det är ju int så fel heller att komma hem till en hemmagjord smoothie!

Yesterday was fun =D Vi var framme vid tre-tiden, och efter några timmar var vi 15 pers. Det var kul att träffa nya människor! Vi spelade fotboll, badade, öppnade presenter, åt jääättegood mat (grillat) och minst lika god jordgubbstårta =) Två kompisar gick redan vid 20-tiden för att dom var tvungna att åka hem, några skulle sova över men jag stannade till nån gång vid 23. Kunde ju inte sova över eftersom det är grillning med släkten om några timmar, och då kan man ju inte sitta och halvsova (förra gången hemma hos födelsedagsbarnet var vi ju vakna hela natten). Haha =P
Det var precis den energikicken jag behövde efter en seg vecka! =)

Dagens låt:
Fall Out Boy feat John Mayer - Beat it
(cool cover på michael jackson's låt!)

Nu ska jag göra eget isté!
Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback