Back on track!

Efter ungefär en vecka av "inget spelar någon roll"-känsla har jag fått tillbaka mitt glada humör! I går köpte mamma en tidning där man fick med filmen "Little miss Sunshine". Vi köpte lite godis och kollade på den på kvällen. Jag förstår varför den har fått sån bra kritik, den var otroligt bra! Överrasskande också haha =P Se den! Sen såg jag "The holiday", den är feel-good filmernas feel-good film! Den bästa av sorten feel-good filmer alltså! Även om den utspelar sig vid jul så kan man se den alla dagar!

Just nu håller jag på att packa lite, en himla massa folk ska åka iväg och fira en kompis som fyller 18! Fotboll och bad och hela paketet. Det ska bli skoj! =)

Gick upp 08.45 i morse för att gå ut på morgonpromenad med mamma. Jag vaknade och tänkte "vem faan kom på den här idén?!" men när jag hade vaknat till kändes det liit bättre. Vi var ute och gick en timme och sen åt jag smoothie-frukost! =D

Nu måste jag fixa det sista innan jag drar.

Dagens låt:
Sean Kingston - Me love


Bild från Mallorca, inte den bästa men fin ändå =)

Puss å kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback